luni, 2 decembrie 2013

regulile de aur pentru un ten sanatos

hey hey:)
In acest articol va voi prezenta 6 pasi simpli pentru un ten frumos si sanatos.
Eu ii numesc "Regulile de Aur" si cred ca ar trebui sa faca parte din rutina noastra zilnica;)
Stiu ca traim intr-un secol al agitatiei si lucram peste program dar trebuie sa ne facem timp si pentru noi...

Reulile de aur pentru un ten frumos si sanatos:
1. Exfolierea saptamanala
2. Demachierea dimineata si seara
3. Folosirea unei lotiuni tonice specifice tipului de ten zilnic
4. folosirea unei creme hidratante si cu SPF  zilnic
5. Aplicare unei masti specifice nevoii tenului saptamanal
6. Aplicarea din cand in cand a unei masti detoxifiante cu rol de purificare
 

Sper sa va fie de folos si nu uitati: un ten frumos ne va mari incredere in noi!

xoxo(:

2 comentarii:

  1. cate dreptate ai cu regulile astea... dar de multe ori, din lipsa de timp (sau chef, mai des), cam uitam de ele. eu trebuie sa spun ca demachierea e sfanta pentru mine. am si lotiune tonica, deci bifez si asta (chit ca mai am zile in care o mai uit). crema la fel. in rest, exfoliere, masti... necunoscute pentru mine :D nu chiar, dar n-am mai aplicat o masca de multicel. tot ma duc la shopping, ia sa vedem ce pot gasi ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iauzi sa imi dai de stire ce masca ti-ai luat ca as vrea si eu:)) ca parca m-am plictisit de cele homemade

      Ștergere