joi, 30 octombrie 2014



hey fetelor? ce faceti?
se pare ca nu reusesc sa ma tin de cuvant si sa postez mai des:( dar o sa incerc mai mult:D
in ultimul timp m-am luptat cu raceala:( si cu frigul ( sunt o persoana extrem de friguroasa ) abia astept sa vina vara:))
incerc sa fac fata programului de la munca care e asa de obositor:( dar cu toate acestea incerc sa imi mentin optimismul si gandirea pozitiva cu diferite citate,articole,muzica si filme:)
Saptamna trecuta Altex a facut 22 de ani in Romania si au avut reduceri la diferite produse:D asa ca am comandat repede o perie rotativa, de mult imi doream una:D si acum e in posesia mea:X
in rest mi-am mai luat diverse lucruri pe care o sa vi le arat intr-o postare viitoare!

o seara placuta:*:*

ENG:

hey girls? you do?
seems to fail to keep my promise and post more often :( but I will try more
Lately I struggled with colds and the cold (they are extremely cold person) can not wait to come in summer
try to cope with the work program that's so tiring, but nevertheless I try to keep my optimism and positive thinking with different quotes, articles, music and movies
Saptamni Altex did last 22 years in Romania and had discounts on various products, so I quickly ordered a rotary brush, the more I wanted one and now it's in my possession :X
the rest I took things that show them to you in a future post!

Have a nice evening:*:*

Un comentariu:

  1. trebuie sa fii mai activaaaaa!!! abia astept postarea cu ce ti-ai mai luat! da-o-ncolo de raceala, pai oameni suntem? baga ceai, o aspirina si o frectie si gata, trece!

    RăspundețiȘtergere