luni, 13 iunie 2011

Pentru ANDREEA EYYA

Pe cea cu castravete nu am incercat-o,ti-am scris 3 masti de care am auzit si una din ele chiar am incercat-o.Sper sa iti fie de folos:)Te pup:*
Masca cu coaja de lamie pentru pete:
- Ai nevoie de coji de la o lamaie medie. 
- Pune putin zahar peste coaja de lamaie rasa, apoi freaca portiunile cu pete si lasa sa actioneze 10 minute.
-  Aplica aceasta masca zilnic, timp de 1 saptamana sau doua pentru cele mai bune rezultate. 


Masca cu suc de lamaie si suc de rosii:  
- Se stoarce zeama de la o lamaie si o rosie medie. 
- Se amesteca sucurile intr-un bol. Se aplica acest amestec peste pete cu ajutorul unui servetel din bumbac. 
- Se lasa sa actioneze 10 minute si se spala cu apa rece. Se aplica zilnic.
* pe aceasta am incercat-o a avut cat de cat efecte dar mi-a si uscat tenul foarte tare:(


Masca cu morcovi pentru ten cu pete:
- Se fierb si se piseaza doi morcovi.
- Se aplica peste zonele cu pete.
- Se lasa sa actioneze 15-20 de minute.
- Apoi, se curata cu ajutorul unui servetel din bumbac inmuitat in putin lapte.
- Apoi se clateste fata cu apa calduta pentru a indeparta si laptele.

2 comentarii:

  1. Vai mersi frumos!! :*:*:* Am avut o varicela urata si am ramas cu 2 3 pete :(

    RăspundețiȘtergere
  2. npc:*:*pfff aiurea:(incearca si tu poate o sa ai rezultate bune:)

    RăspundețiȘtergere